Friday 8 December 2017

Forex bank uppsala szwecja


Otwórz konto bankowe Jeśli planujesz pozostać w Szwecji przez ponad sześć miesięcy, zdecydowanie zalecamy otwarcie konta bankowego. Dokumenty, które należy dostarczyć do banku: Ważny paszport (jeśli pozostajesz krócej niż 1 rok) Szwedzki dowód osobisty (obowiązkowy, jeśli pozostajesz dłużej niż 1 rok) List potwierdzający przyjęcie umowy o pracę lub przyjęcie potwierdzający twój status na Uniwersytecie w Uppsali Dane adresowe w Szwecja Certyfikat ze szwedzkiej narodowej bazy danych rejestracyjnych (numer koordynacyjny lub szwedzki osobisty numer identyfikacyjny) Po otwarciu konta bankowego można uzyskać kartę debetową oraz usługi internetowe i telefoniczne powiązane z kontem. Najtańszym sposobem opłacania rachunków są banki, które są dostępne online. Jeśli przebywasz w Szwecji tylko przez kilka miesięcy, zalecamy, aby zachować swoje konto w bieżącym banku, ponieważ szwedzkie banki nie otworzą go dla Ciebie. Zalecamy, abyś skontaktował się z osobami, które będą zarządzać twoimi wypłatami wynagrodzeń w odpowiednim czasie i podadzą informacje, których potrzebują, aby upewnić się, że otrzymujesz wynagrodzenie na swoje własne konto w swoim kraju. W zależności od banku mogą wystąpić koszty związane z tą procedurą, a Uniwersytet w Uppsali nie pokryje tych wydatków. Należy pamiętać, że kontrole zagraniczne trwają zazwyczaj długo, a za opłaty manipulacyjne trzeba będzie zapłacić dodatkowo. Po wejściu do Szwecji będziesz mógł korzystać z międzynarodowej karty kredytowej lub debetowej w dowolnym sklepie, banku lub maszynie pieniężnej AT. Banki są ogólnie otwarte od 10.00 do 15.00, ale niektóre oddziały mają bardziej hojne godziny otwarcia, szczególnie w czwartki. Należy pamiętać, że wiele banków w Szwecji nie obsługuje już gotówki. Możesz oczywiście wybrać dowolny z banków w Szwecji. Poniżej znajdują się linki do informacji w języku angielskim o czterech dużych szwedzkich bankach. Wszystkie banki mają jedno lub kilka oddziałów. Opłacanie rachunków w Szwecji Jeśli nie masz rachunku bankowego w Szwecji, ale musisz zapłacić rachunek, możesz na przykład wziąć rachunek do banku Forex. Płacisz im opłatę za obsługę płatności. Forex w Uppsala znajduje się w Grnby centrum i Kungsgatan 59. Forex w Visby, Gotlandia, znajduje się na stervg 3A. Jeśli chcesz zmienić pieniądze w inne waluty, Forex Kungsgatan 59 w Uppsali to dobry wybór. W Visby możesz wymienić pieniądze na Forex, zlokalizowanym na stervg 3A. Forex Bank I dag finns FOREX Bank p 130 centralt belgna platser ver hela Norden. Vi r 1 400 medarbetare som talar ver 50 sprk. Vr affrsid bygger p personlig service i hg tillgnglighet Med vra bankbutiker och genersa ppettider r vi alltid nra vra kunder. P FOREX Bank fr kunderna sjlva bestmma om de vill anvnda kort eller kontanter, ven om kontanterna r och frblir en del av vr sjl. Vi r ju en en bank. Fackhandel 10-20 ICA Kvantum 8-22 Miasto Brutto 8-22 Systembolaget 10-20, Lr 10-15 Actic 05-23Jak zdobyć konto bankowe w Szwecji Wiem, że jest czas świąteczny i każdy bloguje o pieczeniu. Ale nie ja, bloguję o bankowości. Sprawy bankowe dla obcokrajowca w Szwecji zdecydowanie nie są dla osób o słabym sercu. Pamiętasz, drodzy czytelnicy, że miałem przygody, próbując wymienić amerykańskie rachunki na szwedzką koronę. Możesz przeczytać więcej na ten temat tutaj. Możesz pomyśleć, co to ma wspólnego z pracą. W końcu to blog pracowniczy. Cóż, odpowiedź jest dwojaka. Bez konta bankowego nie możesz otrzymać zapłaty. Bez banku czy karty kredytowej bardzo trudno jest skorzystać z publicznego transportu do pracy, kupić lunch itp. To tak, jakby gotówka i czeki poszły w drogę ptakowi dodo. Próba uzyskania konta bankowego wydaje się utknąć w labiryncie. (Budynki w starej części Sztokholmu) Zdjęcie: Ola Ericsonimagebank. sweden. se Możesz również pamiętać z moich poprzednich postów, że istnieje stałe zamówienie, w którym można przygotować szwedzką dokumentację. Pierwszą rzeczą, którą zrobiłem, kiedy przybyłem, było nagrywanie moich odcisków palców i zdjęć do mojej karty pobytu (tillstndskortet) od Migration Board (Migrationsverket). Trwało to trochę dłużej, zanim dostałem pocztę, ponieważ została nieumyślnie dostarczona do domu sąsiadów, gdzie przez jakiś czas siedziała, zanim znalazła mi drogę. Kiedy dostałem tę kartę, byłem w stanie ubiegać się o osobisty numer (personnummer), który jest najważniejszym numerem, który jest kluczem do uzyskania wszystkich innych dokumentów (takich jak dowód osobisty (Identitetskort), rejestracja na ubezpieczenie, podatki itp.). Ale kiedy dotarłem do Rady Podatkowej (Skatteverket), dowiedziałem się, że mogę uzyskać tylko numer koordynacyjny (samordningsnummer). Jest to rodzaj osobistego numeru z kółkami szkoleniowymi, które dają osobom, które przebywają krócej niż rok. Chociaż planuję tu mieszkać na stałe, moja karta pobytu mówi, że będę tu tylko przez sześć miesięcy i będę musiał prosić o przedłużenie co sześć miesięcy, w zależności od mojej umowy o pracę. Czy mogę po prostu narzekać przez kilka minut, że Kate Reutersvrd natychmiast otrzymała osobisty numer, ponieważ przyszła na osobistą wizę łączącą, a nie wizę pracy OK, teraz zrobiłem marudzenie8230 Numer koordynacyjny potrwa cztery tygodnie i mam nadzieję, że może być używany wszędzie tam, gdzie potrzebny jest osobisty numer. Mówię, że mam nadzieję, ponieważ otrzymuję inną odpowiedź, w zależności od tego, kogo pytam. Mężczyzna przez telefon z Urzędu Skarbowego powiedział jedno, człowiek stojący za ladą w Radzie Podatkowej powiedział coś innego. Wiele tego doświadczyłem i jedna osoba powiedziała mi, że jeśli zapytasz 10 Szwedów, otrzymasz 11 różnych odpowiedzi. Było to z pewnością prawdą, jeśli chodzi o to, czy potrzebowałem jakiejś formy osobistego numeru, zanim zdołałem otworzyć rachunek bankowy. Moi pracodawcy zadzwonili do 3 różnych banków, aby zapytać, czy mogę otworzyć rachunek przed wydaniem osobistego numeru (i tym samym otrzymać zapłatę). Nie. wszystkie trzy banki nalegały, musisz poczekać, aż będziesz miał numer. Następnie współpracownik zapytał, czy po prostu wszedłem do banku i poprosiłem o otwarcie konta. Więc spróbowałem tego andvoila, powiedzieli tak. Lekcja na wynos Zawsze idź osobiście i nie słuchaj tego, co mówią w telefonie. Musiałem przedstawić bank z moim paszportem i listem od pracodawcy stwierdzającym moją pensję, itp. Oddział banku, w którym byłem, powiedział, że nie może zaakceptować żadnych amerykańskich pieniędzy. Następnego dnia wymieniłem ostatni z moich amerykańskich pieniędzy na rynku Forex. Wstrzymałem oddech, zastanawiając się, czy nie będzie więcej problemów z rachunkami. Jak na ironię, odmówili oni jednego rachunku za to, że nie był w wystarczająco dobrym stanie. Rachunek ten trafił do mnie bezpośrednio z amerykańskiego banku, więc sądzę, że Szwecja ma bardziej rygorystyczne zasady dotyczące tego, czy rachunek może być noszony i rozdarty. Wróciłem, aby otworzyć rachunek bankowy (gdzie, dla rekordu, deponowałem pieniądze, więc uważasz, że bank byłby bardzo szczęśliwy). Poprosili o potwierdzenie, skąd pochodzą moje szwedzkie pieniądze. Pokazałem im moje potwierdzenie z rynku Forex i to je zadowoliło. (Ci bankierzy z pewnością są podejrzliwi) Po kilku dniach na karcie bankowej pojawiła się wiadomość z listem, w którym napisałem, że wszystko, co musiałem zrobić, aby ją aktywować, to wprowadzić mój osobisty numer do systemu aktywacji telefonicznej. Więc wróciłem do banku i poprosiłem o pomoc. Aktywowali go dla mnie, ale nie mogę używać mojego konta online, dopóki nie otrzymam numeru koordynacyjnego i nie wrócę do banku, aby poprosić o dodanie do mojego konta funkcji internetowej. Whew Banking jest tak ciężką pracą w Szwecji, że właśnie dostałem swoją pierwszą wypłatę w Szwecji teraz i możesz wziąć to dosłownie: wysłali mi czek, ponieważ nie mam jeszcze osobistego numeru. Ponieważ muszę iść i twierdzić, że w banku, I8217m po prostu spróbuję je zdeponować na koncie, jeśli pozwolą mi je mieć Ale mimo to, poprosiłem o osobisty numer dwa tygodnie temu, więc myślę, że nie będę musiał czekaj zbyt długo, zanim będę mógł zastosować się do wszystkich papierowych dokumentów8230. Uzyskałem pozwolenie na pobyt i muszę lecieć w ciągu 2-3 tygodni, a to wszystko brzmi nierealnie.

No comments:

Post a Comment