Friday 8 December 2017

Arkusze kalkulacyjne z bezpłatnym opcją trading journal


Monitoruj strategie konwencjonalnych, spersonalizowanych i binarnych opcji, plus (7) dodatkowe 8220szczegółowe śledzenie8221 kategorii z arkuszem kalkulacyjnym opcji Trading Trading. Unikalnie zaprojektowany układ, bogactwo wiedzy i łatwy w użyciu. 8220At-a-Glance8221 Widok wszystkich analiz wydajności i statystyk. Opcje 8216multiplier8217 można łatwo modyfikować dla różnych wielkości kontraktów (1, 100, 1000, itd.). Menu główne TJS 8211 wszystkie arkusze są ładnie uporządkowane według kategorii. Zainwestuj w swoją działalność handlową Opcjonalnie rozpocznij śledzenie transakcji dzisiaj Kompletny pakiet, jednorazowa opłata, jedna niska cena Bezpłatna nieograniczona pomoc techniczna Kup TJS Elite gt Opcje 8211 99Excel Arkusze kalkulacyjne Są to bezpłatne arkusze kalkulacyjne Microsoft Excel, które można wykorzystać do osobistych finansów i manipulować nimi. Jeśli zauważysz błąd lub sugestię, w jaki sposób można ulepszyć moje szablony, daj mi znać i zaktualizuj je, jeśli się z tobą zgodzę. Mogę Ci powiedzieć, jak stworzyć nowy wzór z formułami Excel, aby pasował do Twoich prowizji brokera8217, jeśli potrzebujesz pomocy. Jeśli skorzystasz z jednego z nich i chcesz podziękować mi za darowiznę, możesz użyć tego przycisku i mojego adresu e-mail, alex..AT..mytradersjournal: PROFIT amp LOSS TRACKING Załączony arkusz kalkulacyjny Excel to mój miesięczny widok zysków i podziału branży gospodarstw wraz z moimi rachunkami zysków i strat przypadających na akcję. Używam Yahoo dla wszystkich informacji o branżach i pod-branżach. Uważam, że ważne jest, aby w dzienniku trader8217 śledzić, gdzie jestem, a nie tylko w magazynie, ale także w jaki sposób każda transakcja oparta jest na obrotach. Niektóre pozycje mogą trwać od sześciu miesięcy do końca i bez śledzenia każdego handlu od sprzedaży putów, a następnie od momentu przydzielenia mi zasobów i wreszcie od sprzedaży zakrytego połączenia, stwierdziłem, że zbyt łatwo stracić kontrolę nad tym, gdzie byłem . Jednocześnie posiadanie widoku na szczycie mojego miesięcznego postępu pomaga mi przypomnieć, że liczy się wielki obraz. Utrata pieniędzy z jednej opcji handlu nie oznacza, że ​​w sumie jest to 2882 m. Ten arkusz kalkulacyjny to jedno z moich najlepszych narzędzi do kontrolowania emocjonalnych wahań, które wszyscy odczuwamy w pracy na giełdzie. Uwzględnienie podziału branżowego w tym samym podejściu powstrzymuje mnie również przed załadowaniem do ciężkiej pracy w jednej branży, bez względu na to, jak bardzo jestem na tym uparty. POWRÓT NA INWESTYCJĘ 8211 NAKED PUTS Załączony arkusz kalkulacyjny Excel pomaga mi w pisaniu nagich ujęć. Przeglądam każdą opcję, stosując premię, strajk, liczbę umów i czas pozostały do ​​ustalenia, jaki będzie mój zwrot z inwestycji (ROI). Analizując każdą umowę opcji, porównuję, które uderzenie i premia są dla mnie najlepszym wyborem. Jeśli podstawowy indeks giełdowy jest bardzo zmienny, mogę łatwo zauważyć, że sprzedaż dobrze wychodzi z pieniędzy zapewnia zwrot, z którego mogę być zadowolony za mniejsze ryzyko. Jeśli bazowy zapas nie jest zbyt niestabilny, mogę łatwo zauważyć, że muszę go pominąć i przejść do innego stanu zapasowego do przeglądu. Kiedy już ustalę moje akcje i strajki, mogę wypróbować różne ceny, w których złapię mój limit na premię, która pozwoli mi zarobić ROI. Każdy z tych kroków stał się dla mnie automatyczny i mogę przebrnąć przez pół tuzina wyborów w mniej niż minutę, aby podjąć przemyślaną decyzję. Ten arkusz kalkulacyjny nadal zawiera wiele wcześniejszych recenzji opcji jako przykłady tego, co zrobiłem. POWRÓT NA TERENIE INWESTYCJI 8211 POKRYCIE POKRYTE Używam załączonego arkusza kalkulacyjnego Excel, aby pomóc mi w pisaniu rozmów objętych abonamentem. Używam go podobnie do arkusza kalkulacyjnego powyżej, ale w zamian za wywołania objęte abonamentem. Komentarze są wyłączone w arkuszach kalkulacyjnych programu ExcelDotycznij osobistej opcji Dziennik transakcji Dowiedz się od każdej opcji Opcja handlowa Wskazówka handlowa 4 - prowadzenie osobistego dziennika opcji - może być najbardziej wymagającym z czterech wskazówek, ponieważ w pewnym sensie wymaga największej dyscypliny. Osobisty dziennik handlu Naprawdę Ugh Thats prawie tyle, co moja własna reakcja. Nie zrozumcie mnie źle - zawsze zachowywałem świetne zapisy, kiedy dochodziło do szczegółów moich indywidualnych transakcji. A moje osobiste arkusze kalkulacyjne były radością tworzenia i źródłem dumy. Ale zawsze sprzeciwiałem się zestawianiu i obejmowaniu wyczerpujących notatek związanych z transakcjami - takich jak moje uzasadnienie dla zainicjowania transakcji, jaka jest ta cena wykonania, dlaczego ta data wygaśnięcia, jakie były moje obawy, jakie korekty uwzględniłbym, gdyby bazowe akcje czy to i owo, i wszelkie inne czynniki i rozważania, które były istotne dla każdej konkretnej transakcji. Dlaczego zacząłem prowadzić dziennik wymiany opcji W pewnym sensie natknąłem się na moc i korzyści związane z utrzymaniem dziennika handlowego, gdy zacząłem udostępniać szczegóły moich osobistych transakcji w cotygodniowym okresie we współpracy z Instytucją Inwestującą. Jedno jest dla mnie, abym opowiadał Ci wszystko, co wiem, o korzystaniu z opcji pozyskiwania firm o wysokiej jakości po bardzo niskich cenach lub generowaniu wysokich zysków z akcji o niskim ryzyku. Ale to zupełnie inna sprawa, gdy POKAZUJĘ wam, o czym mówię, z obecnymi przykładami z prawdziwego świata. Pokazanie własnego czasopisma poświęconego obrotom opcjami było wspaniałym - nie wspominając już o popularnym - narzędziem nauczania i profitem z Leveraged Investing Club. Ponieważ członkowie Lewarowanego Klubu Inwestycyjnego mogą nie tylko patrzeć przez ramię i obserwować, jak wdrażam zasady Leveraged Investing. Ale mogą też uczyć się na moich błędach, gdy czasami nie potrafię podążać za mną od czasu do czasu. Korzyści z dziennika handlowego Co było dla mnie najbardziej zaskakujące, to to, że to narzędzie do nauczania, które ma pomóc innym handlowcom w uzyskaniu ich własnych wyników, faktycznie uczyniło mnie lepszym inwestorem i inwestorem. Im szybciej będziesz zapisywał szczegółowe zapisy, notatki i inne przemyślenia dotyczące każdej z Twoich transakcji, tym szybciej odkryjesz to samo dla siebie. Staniesz się lepszym inwestorem i inwestorem, ponieważ będziesz głębszym inwestorem i inwestorem. Handel i inwestowanie. Celem z Leveraged Investing jest uzyskanie najlepszych cech handlu i inwestowania oraz połączenie ich w strukturalnie korzystne podejście lub metodę budowania realnego i trwałego bogactwa na rynku akcji w przyspieszonym tempie. Akt wyartykułowania myśli nie tylko wyjaśni te myśli, ale także doprowadzi do głębszych wglądów i epifanii, których inaczej nigdy by nie doświadczyliście. Tworzenie własnej opcji Trading Journal To, w jaki sposób tworzymy i utrzymujemy własny osobisty dziennik obrotu, zależy wyłącznie od Ciebie. Powinieneś go dostosować, aby był wygodny i działa dla Ciebie. I może być tak proste lub tak rozbudowane, jak wolisz.

No comments:

Post a Comment