Friday 17 November 2017

Forex cargo uk recenzje


Nasz Cargo ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży Balikbayan. Naszą misją jest zapewnienie społeczności Filipińskiej jak największej wartości dla ich potrzeb związanych z wysyłką. Staramy się świadczyć usługę Premier Door to Door Balikbayan Box. Zaangażowanie w doskonałość i zadowolenie klienta. Nasza płyta mówi o tym, co możemy zrobić dla społeczności filipińskiej w Wielkiej Brytanii. Zaufany i sprawdzony - Od momentu założenia w Wielkiej Brytanii w sierpniu 1999 roku, wysłaliśmy ponad 100 000 balikbayan boxów. Kontakt z nami Nasza dostawa Armby lipsticknladdles TRUSTWORTHY Jeśli jesteś taki jak ja, który kochałeś na Filipinach, to prawdopodobnie zamierzasz wysłać im paczki na specjalne wakacje lub po prostu nie na niebiesko. Używam Forex Cargo Inc. Od prawie 3 lat nigdy nie doświadczyłem konfliktów z moimi przesyłkami. Właśnie dlatego patronuję tej usłudze cargo. Po pierwsze, Forex Cargo działa w branży od ponad 20 lat. Służy ona Filipińczykom na całym świecie, utrzymując nas w kontakcie poprzez dostarczanie owoców naszej pracy z powrotem do domu naszym ukochanym. Forex Cargo istnieje w prawie wszystkich stanach w Ameryce. Kiedyś mieszkałem w Wirginii, a teraz mieszkam w Michigan, otrzymałem usługi Forex w obu stanach. Jednak Forex nie działa wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Mają także oddziały w innych krajach azjatyckich, Europie, Australii i Kanadzie. Zawsze byłem zachwycony, mogąc korzystać z ich usług, ponieważ mogę wysyłać przesyłki w dowolnym miejscu na Filipinach. Nie ma znaczenia, czy jest to prowincjonalna lokalizacja, czy też obszar Metro Manila. Wszystko jest takie proste, bez skomplikowanych procedur.1.) Zazwyczaj dzwonię do mojego agenta na rynku Forex i każę mu dostarczać skrzynki w moim imieniu. Rozumiem to za darmo. Ale jeśli się spieszę, pudełka są również dostępne w moim najbliższym sklepie orientalnym, ale sprzedawane są od 5 do 7. 2.) Następnym krokiem jest wypełnienie tych pudełek prezentem i przedmiotami, które zamierzam wysłać. Zazwyczaj moje pudełko zawierałoby zarówno nowe, jak i stare ubrania, buty, ręczniki, koce, konserwy, kawę, czekoladki, mydła, perfumy, szampony, pastę do zębów, torebki, mnóstwo zabawek, a czasem elektronikę (jeśli mogę ją spakować tak bardzo poduszki, w przeciwnym razie, jestem przerażony, może się zepsuć). Więc możesz sobie wyobrazić, ile pól wypełniam każdego roku. Ja zwykle. średnio cztery skrzynki. Sądzę, że to tylko mój sposób dzielenia się kawałkiem Ameryki z moimi ukochanymi na Filipinach. 3). Kiedy moje pudełka są zapełnione i zapieczętowane, dzwonię do mojego agenta i planuję dogodną datę i godzinę odbioru. Zawsze muszę być w pobliżu, kiedy to się dzieje, ponieważ są papierki do wypełnienia i oczywiście usługa musi zostać opłacona. Muszę pochwalić się elastycznością ich agentów rynku Forex. Mogą wykonywać odbiory w nocy i w weekendy. Są uprzejmi i przyjaźni. Zawsze byli na czas z obiecanym czasem odbioru. 4.) Ładują moje pudła do swojej furgonetki, a reszta jest do nich. 5.) Dają mi numer śledzenia, dzięki czemu mogę sprawdzić status mojej przesyłki na swojej stronie internetowej. Po tym wszystkim, wszystko, co muszę zrobić, to poczekać od 45 do 60 dni, aby usłyszeć 8220-cie, że ty82221 i 8220 kochaliśmy to8221 od mojej mamy, taty, sióstr, braci i babci. Radość, jaką mają, gdy otrzymują ten pakiet, jest po prostu bezcenna. Dostarczenie go bez zbędnego zamieszania jest kolejnym mniejszym bólem głowy z mojej strony. Będę nadal korzystał z usług Forex i mam nadzieję, że jakość świadczonych usług i cena każdej przesyłki nie ulegną zmianie. Musisz pamiętać, że kiedy wysyłasz skrzynki przez Forex, nie ma limitu wagi, o ile pasuje on do pudełko, jesteś dobry. Obecnie stawka, którą płacę, wynosi 90 w polu. Niedawno dowiedziałem się, że jeśli nie masz czasu na wypełnienie pudełka, mogą wysłać również wcześniej wypełnione pudełka. (wszystko w ich witrynie). Więc jeśli jesteś Filipińczykiem, myślisz o sposobach wysyłania prezentów swoim bliskim z powrotem do domu, jest to usługa Cargo 038 Freight warta sprawdzenia. Śledzenie Forex Balikbayan Boxes Ten wpis został opublikowany przez admin środa, 13 stycznia, 2017 Przeczytaj Reszta tego wpisu raquo Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie są Twoje skrzynie Forex Cargo, teraz możesz śledzić swoje pudełko balikbayan i sprawdzić stan swojej przesyłki w dowolnym momencie w trakcie i po dostawie. Po prostu kliknij tutaj i wprowadź swój numer śledzenia znajdujący się na prawym pasku bocznym strony. Aby znaleźć numer śledzenia ładunku Forex, po prostu zapoznaj się z fakturą. Numer śledzenia znajduje się w środkowej górnej części faktury. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, zadzwoń do nas. Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

No comments:

Post a Comment